25 Ocak 2009 Pazar

Gugıl, Tanı Beni !

Arkadaşım farukla sınav saatini beklerken kendisine site açacağını (http://futbolerciyes.com/ reklam gibi oldu ama :)) öğrendim.Onun tavsiyesi ve ansızın aldığım bir kararla dün akşam parayı bastırıp yeni bir hesap aldım ve bir site yapmaya başladım.Haydi rasgele..

Alan ismi-sunucu alma ,website yayınlama gibi temelde yabancı olduğum teknik konuların en azından temellerini deneme-yanılma,destek ve araştırmalar sonucu öğrenmiş ve de başarmış bulunuyorum. İlk olmasa da önceki sitem gibi html kodlarıyla sınırlandırılmadığım bir site hazırlayıp insanlığa sunmanın mutluluğunu yaşıyorum.Aslında site tasarım programı kullandım ve şu anda site bomboş ama bu geçici sadece bu işleri öğrenme adına deneme sahası olacak.Zamanla diğer özelliklerini de belledikçe daha güzel ve içeriği bol bir site yapmış olucam.Zaten site yapmaktaki temel amaç çektiğim astrofotoğrafları yayınlamak.Ama şu haliyle fotoğrafları yayınlayamam.Ayrıca başarılı denemelerimden biri de SEO yani arama motoru optimizasyonu.Artık gugıl da beni tanıyacak...

Önceki sitemi piczodan almıştım.Giriş html bilgisine büyük katkısı oluyor.Ziyaret etmek için tıklayın; http://www.astronom.piczo.com/?cr=6 .

Yeni sitede ise şu anda resim olarak sadece ünlü kürekçi adam(!) var..:) Ama sonra belki flashı da değiştirip php,asp ne bilim işte öyle acayip uzantılı bir site yapabilirim..Yeni sitem için buyrun;
http://www.astrofotograf.net/ .İlerde işallah fotoğraflarımı yayınlayacağım bir siteye dönüşecek..

2 yorum:

Admin dedi ki...

Eyvallah Görkemcim. Sen moralini bozma salla ya hallalur nasıl olsa ;)sen astronomiye kendini adamış birisin. Gecelere kadar yıldızların uygun pozisyona gelmelerini bekliyorsun bunu mu bekleyemeyecen. Siten hayırlı olsun

...Silence, please... dedi ki...

Benden de eyvallah Farukcum.teşekkür ettim yorum için.Senin de blogunu bekliyorum,Bilgi paylaşımına devam!